RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

10 Temmuz 2012 Salı

Değişik Fikirler...

     Merhaba arkadaşlar, biliyorum herkes tatilde, deniz ve güneşin keyfini çıkarıyorsunuz... Ben ise Ankara'yı bekliyorum bu sıcaklarda tabi bayrama kadar :D Hem de bir buçuk ay boyunca ben de tatilde olacağım. Yani sizler döndüğünüzde ben deniz ve güneşin keyfini çıkaracağım :D

     Herkes tatil modunda ama ben boyamalara, süslemelere, ahşap kesimlerine kısacası hobilere devam ediyorum hem de oğluşum ve eşim ile birlikte :D

     Bu arada Facebook ta gezinirken gözüme çarpan çok değişik, kullanışlı geri dönüşüm ve güzel fikirlerle karşılaştım... Sizlerle de paylaşmak istiyorum belki kullanmadığınız objelerinizi, eşyalarınızı değiştirmek ve güzelleştirmek için sizlere kullanışlı hele getirebileceğiniz fikir verebilirler :D

     Sevgiyle kalın canlarım...

Bu mum yapımına bayıldım :D Favorim...









Kaynak...

16 yorum:

  1. çok güzel bayıldım bir çoğuna paylaşım için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  2. Hepsi tam benlik:=)) Tesekkürler

    YanıtlaSil
  3. mumları ben de çok beğendim çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bayıldım bayıldım :D Bir ara denemeliyim :D Sevgiler...

      Sil
  4. anahtarlıklar ne hoş olmuş öyle:)

    YanıtlaSil
  5. fikirler süper anahtarlara bayıldık,paylaştığınız için tşkl..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ne güzel fikirler ah birde yapmaya başlayabilsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten iş orada güzelim, başlamak, gerisi kolayca geliyor ablacım. Sevgiler...

      Sil
  7. cok değişik şeyler anahtarlara bayıldım emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet anahtarlar çok güzel bir değerlendirme çalışması olmuş... ayrıca bunları ben yapmadım sadece sizlerle paylaştım :D

      Sevgiler...

      Sil
  8. bende İstanbul'u bekliyorum :)
    fikirlerde çok güzelmiş şekerim şu kırtasiye pastasına bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekle bekle nereye kadar bari sen çık gel güzelim :D gerçi bugğün görüştüğümüzde de söylemiştim ne zaman istersen bekleriz canım benim :D

      Ben o ürüne bayıldım derli toplu karşında durur ne güzel di mi :D Öpüldün canım benim :D

      Sil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...