RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

24 Temmuz 2012 Salı

Vişneli Kupkek Alır mısınız?

    Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Bu sıcaklarda tüm oruç tutanlara Allah sabır versin, tamamına erdirsin inş.


     Sizlere eşimin ayakta durabilen ahşaplardan kestiği kupkekleri göstereyim dedim :D Gerçi oruç oruç pek olmadı ama kusura bakmayın canlarım :D Bunlar ham hali :D


     Bunlar da boyadığım ve süslediğim kupkekler :D Rengi elimde kalan birkaç boyanın karışımından elde edildi, tam da vişne rengi oldu :D
 

     İlk önce alt kısmını beyaza boyadım, üst kısmını da vişne rengine :D Boyama işi bitince alt kısmına sevdiğim renklerdeki hem de vişne rengine scrapbook kağıtlarım vardı onları yapıştırdım, üst kısmına da beyaz puantiye yapıp yeşil renkte boncuk boya ile noktalar yaptım :D çok sevimli oldular yahu, rengarenk cıvıl cıvıl :D Daha sonra beyaz sutaşı geçirdim etrafına ve üzerine de sevgili Atölye Miskin Aslı’dan hediye gelen minik fiyonkları yapıştırdım oldu da bitti maşşallahhhhh :D Eeeee ne bekliyorsunuz, sizleri de kupkek yemeğe bekliyorum canlarım :D 


 
    Bu kupkeklerin bir de ince kavaktan olanını kesmişti sevgili eşim, o da ahşap objelerde mesela kutularda, kâselerde ya da duvar panolarında aksesuar olarak kullanılıyor, mutfak objelerinde çok da şık duruyor :D
 

     Eğer sizlerde bu ayakta durabilen kupkeklerden ya da ince kupkeklerden sipariş vermek isterseniz mail adresimden ulaşabilirsiniz…

                                               shd@sibelinhobidunyasi.com

      Sevgiyle ve bol kupkekli günlerde kalın canlarım… Sizleri Seviyorum…

16 yorum:

  1. Hmmm çok lezzetli görünüyorlar sibel hn elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık hemen yemeğe geliyorum.canım o ayaklı kuş evinidemi eşin kesiyor bana face ten mesaj atsana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel ablacım beklerim her zaman :D

      Mesajı attım tatlım öpüldün...

      Sil
  3. Çok beğendim, ne güzel olmuşlar canım.
    İkinizin de emeklerinize sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Harika görünüyorlar canım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Bir de yakından görsen :D Sevgiler... Teşekkürler...

      Sil
  6. sibelcim bu kupkekler çok güzel olmuşlar..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. iştah açıcı olmuş bunlarr!bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeirm Alanaycım, gel sana da ikram edeyim :D

      Sil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...