RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Ve Kazanannn...

      Merhaba arkadaşlar, hepinize iyi haftalar diliyorum canlarım...

    Dün itibariyle son çekilişimi tamamlamış bulunuyorum ve bu sabah ta kazanan belli oldu. Gerçi yaz, tatil, sıcaklar derken katılım çok az oldu toplamda 6 kişi katıldı ama olsun kırmızı kutum kime kısmetse ona gitti diye düşünüyorum :D

        İşte Kazanan :D

    Bu kırmızı kutuyu yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan, çekilişlerime katılan Nebbycraft blogunun sahibesi Nebahat hanım kazandı. Yorumunda "Sibel Hn bu defa bana çıkacak :))" deyip evrene güzel bir enerji göndermiş :D

    En kısa zamanda iletişim bilgilerini bekliyorum arkadaşım...

    Güzel günlerde kullan Nebbycim, kullandıkça beni hatırla :D

6 yorum:

  1. kazanan arkadaşı kutlarım:)))

    YanıtlaSil
  2. Sibel hn çok sevindim gerçekten emek verilen herşey çok güzel ve evimin en güzel köşesinde yerini alacak bilgilerimi gönderdim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Blogumuzda çekilişimiz var şu anda, katılmak isterseniz bekleriz :)

    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...