RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

20 Temmuz 2012 Cuma

Sakallı İpten Kapı Süsü…


     Merhaba arkadaşlar, bu kapı süsünü yapalı bayağı oldu :D ha bugün ha yarın derken arşivimde kalmış, sonra da unutmuşum yazmayı :D Bilgisayarımda temizlik yaparken buldum :D


     Ahşap Boyama kursunda yılbaşı :D hediye çekilişi yapmıştık (çok ayıp Sibel, 7 buçuk ay olmuş, yeni mi yazıyorsun diyebilirsiniz :D), bu çekilişte bana sınıfımızın üniversitede okuyan güzel ve becerikli öğrencisi Bahar arkadaşımız çıkmıştı :D Ben de ona böyle bir kapı süsü yaptım, tabi yanında birkaç farklı hediye de vermiştim, güzel günlerde kullan Baharcım :D

     Bu kapı süsünün nasıl yapıldığını biliyorsunuz aslında ama ben yine de anlatayım: bir hobi marketten aldığım strafor kapı simidinin üzerini pembe sakallı ip ile dolaya dolaya kapladım, sonra da elimdeki malzemelerle süsledim, bir de kurdele ile asma yeri yapınca böyle bir kapı süsü çıktı ortaya :D

    Eminim güzel günlerde kullanıyorsundur Baharcım :D seni kocaman kocaman öptüm…

     Sevgiyle kalın canlarım…

9 yorum:

  1. sibelcim çok güzel olmuş kapı süsün..ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. İyi fikir, çok güzel olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. sibelim çok beğendim bana fikir verdin yılbaşı için yeşil sakallıdan yapim ne güzel hediye olur.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap ablacım yap, sen daha güzelini çıkarırsın ortaya eminim :D Teşekkür ederim canım benim.

      Sevgiler öpüldün :D

      Sil
  4. Çok güzel olmuş gerçekten. :)

    Elimde straforum var bende kopya çekebilirim :)(:

    YanıtlaSil
  5. Evet benim rengim, demiştim ya yaptıklarımı önce ben beğenmeliyim sonra hediye etmeliyim :D Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  6. güzel olmuş. bende iki tane yapmıştım. sakallı ipleri severim. emeğine sağlık...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...