RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Seramik Tombaklarım… - 1 -

     Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Bu sıcak yaz günlerinde inşallah her şey yolundadır canlarım :D…

     Sizlere son yaptığım seramik tombaklarımı göstereyim… Seramikleri boyamaya bayılıyorum, çok zevkli ve bitmiş hali de çok şık ve güzel duruyor…


      Evlerde duvarlarınıza farklı bir hava veren bu tombaklar salonlarınıza, odalarınıza hatta koridorlarınıza güzel bir şıklık katıyor… 


    Bu hafta hem yuvarlak hem de küçük oval tombaklar boyadım, rengarenk çok sevimli oldular, ne biliyim ben pek sevdim… Hem güzel de hediyelik oluyorlar. Mesela bu küçükleri hediyelik yaptım. Burada ve burada da yazdığım minik ahşap tombaklarımı bir de bu oval tombaklarımı bana ürün siparişi veren ya da el emeklerinden satın alan arkadaşlara aldığı ürünün yanında hatıra kalsın diye hediye gönderiyorum, hem şık hem de kullanabileceği el emeğim olan hediyeler veriyorum, güzel günlerde kullansınlar :D


 
     Çeşitli boylarda ve desenlerde tombaklar yapıyorum, evimizi çok güzel tamamlıyor bu tombaklar… 

       Sipariş vermek isterseniz mail adresimden iletişime geçebilirsiniz:

                                           shd@sibelinhobidunyasi.com

    Ayrıca el emeğim bu tombağı emeksensin.com sayfamdan da satın alabilirsiniz…


    Sevgiyle kalın canlarım…

25 yorum:

  1. Çok güzeller:)) Bayıldım. İki minik oval olanı nasıl tıpa tıp birbirinin aynisi boyamayı başardın? Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeirm Nedret ablacım :D Ama onlar transfer tabiki de aynı olacak :D Ehhh nerde o kadar benzer iş yapmmak zor vallahi :D Sevgiler...

      Sil
  2. Çok muntazam ve çok güzel duruyorlar .Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yaptıklarım önce benim hoşuma gitmeli Nuray hanım, beğenmediysem bozup tekrar yapıyorum... Huyum bu nağıyım. Sevgiler...

      Sil
  3. Cok guzeller bayildim canim emegine saglik bol bol da satislar dilerim

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş.Emeğine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyorlar Sibelcim ellerine sağlık, gerçekten çok yakışırlar duvara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzelim, beğendiğin varsa sana göndereyim canım benim :D Sevgiler...

      Sil
  6. Çok güzeller,el boyamasına hayranım ama cesaret edip bir türlü başlayamıyorum.Ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Çok guzel olmuşlar ellerinize saglık...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık tatlım mükemmel olmuş bu çalışmalarında ayrıca çok zarifler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin zarifliğin tatlım :D Teşekkür ederim canım benim. Sevgiler...

      Sil
  9. çok güzel olmuşlar Sibelcim, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. tombalaklara bayıldım. çok güzeller.......

    YanıtlaSil
  11. çok zarif... eline sağlık sibel'cim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. yakinen görmüş bir olarak tombaklarını çok beğendiğimi söylemeliyim.ellerine sağlık canım hepsi çok güzel...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...