RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

25 Ocak 2010 Pazartesi

CEP TELEFONU İÇİN MİNİK ÇANTACIK...



    Atkılardan, saç bantlarından ya da kısa şallardan kısa kısa ipler kalmıştı. Tığ ile bir şeyler yapmayı bilmiyorum, ben de bir gün oturdum, neler yapabilirim diye düşünürken aldım elime şişleri ve ipleri, pirinç modelini dikdörtgen şeklinde ördüm. Bu ördüğüm dikdörtgen parçayı cüzdan yapacaktım ama o anda elimde fermuar yoktu, ben de cep telefonu için minik bir çantacık yapmaya karar verdim. Zarf şeklinde katlayıp kenarlarından diktim. Elimde eskiden kalma cırt bantlarım vardı, kesip tam da ortaya denk gelecek şekilde karşılıklı diktim ve bir nikâh şekerinden kalma süs vardı onu da kapağın üstüne diktim. Bu cep telefonu çantası böyle meydana geldi.


    Bu minik çantacık hiçbir masraf yapmadan tamamen evdeki malzemeler örülerek, dikilerek ve birleştirilerek elde edildi.

     Buradaki resimde 2 adet görünüyor ama evde birkaç tane daha var, hepsi de farklı renklerde. Tamamen bitirip sevdiklerime hediye etmeyi düşünüyorum, umarım seve seve kullanırlar.


    Pirinç modeli örmeyi çok severim, eğlenceli bir örgü hem de şık duruyor bence. Bu modelden saç bantları, boyunluk, atkı bir de bu cep telefonu için çantacıkları ördüm. Zevk alarak ve severek ördüğüm bir model. Belki bu modeli örmeyi biliyorsunuzdur, ama bilmeyenler için anlatayım:    


Pirinç modeli:  Bir ilmek düz bir ilmek ters örülür ve devam edilir. İkinci sırada düz görünen ilmeğin üzerine ters,  ters görünen üzerine düz örgü örülür.
 

     Hepinize kolay gelsin…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...