RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

6 Ocak 2010 Çarşamba

ÖRDÜĞÜM ÇANTALAR - 1

.

Püsküllü Çantam


Bu ördüğüm çantanın ipini, fular örmek için almıştım. Renkleri ve ipin püskül püskül olması çok hoşuma gitmişti. Sesiber arkadaşımızın ördüğü çantadan esinlenerek ben de bu ipin çantaya daha çok yakışacağını düşündüm.

Dolayısıyla bu ipin kısmetinde Sesiber arkadaşımız sayesinde şık bir çanta olmak varmış. Hem böylece daha kullanışlı oldu sanki.

Birinci resimden de görebileceğiniz gibi ipi dikdörtgen şeklinde düz örgü olarak ördüm. Evde başka bir çalışmamdan kalma uygun renkte parça kumaşım vardı, onu da astar olarak hazırladım.

Bu tür çantalarda çok güzel duran bambu çanta saplarından aldım. Örgünün iki ucuna önce sapları, sonra da örgünün iki yanını çanta oluşturacak şekilde birbirine diktim.

Son olarak parça kumaşımı astar olarak sapların bitimine dikerek çantamı tamamlamış oldum.


Sizinde kendi keyfinize göre yapabileceğiniz basit ama estetik çantamız kullanılmaya hazır.

İyi günlerde kullanmanız dileğiyle.



Fotoğraflar:
Muratte, Artzel Photography



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...