RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

12 Ocak 2010 Salı

Yılbaşında Şallandım - Yeni Yıl Hediyelerim...

.
Bu yılbaşında şallandım arkadaşlar… Evet yanlış duymadınız, kayınvalidemden, annemden ve görümcemden (ablam) yeni yıl hediyeleri olarak şal aldım. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Kayınvalidem ve ablam kendi el emekleri şallarını verdiler, annem ise çok beğendiğim için anneannemden kalan hatıra şalını sandıktan çıkarıp verdi. Hepsi de çok değerli benim için, görenler çok beğeniyor, model almak istiyorlar, arkadaşlar siz de buyurun buradan alın şalların modellerini…



Siyah olan şalımı (etol de deniyor) kayınvalidem hediye verdi, simli sakal ip ve fular ipi ile ördüğü bir etol. Detaylı resminde daha net görünüyor. Abiye kıyafetlerin üzerine güzel durur, ellerine sağlık…


İkinci şalımı da annemden aldım, bu şal benim çok hoşuma gidiyordu, ayçiçeği modeli ile örülmüş. Annem de dayanamayıp hem hatıra kalsın diye hem de kullanayım diye yılbaşında verdi. Örgüsü çok güzel ve düzgün olurdu rahmetli anneannemin. Torunlarına, çocuklarına çok kazaklar, yelekler, atkılar örmüştür. Bu şal da bana hatıra kaldı anneannemden…




Son olarak da ablamdan aldığım şal var, rengi de modeli de çok hoşuma gitti. Bir gün elinde bu renk ip, çiçek örüyordu, ben de çok severim böyle morlu ebruli renkleri, ne yaptığını sordum, o da “birine yılbaşı hediyesi örüyorum, şal olacak” dedi, çok da hoşuma gitmişti, bana da yap diyemedim ama aklım kalmıştı. Yeni yıl gelip de hediyelerimizi birbirimize verdiğimizde, bana da bu şalı verince dünyalar benim oldu diyebilirim. Meğerse ablam bana sürpriz yapmış, bu modeli yeni öğrenmiş ve bu rengi de sevdiğimi bildiği için ilk önce bana yapmaya ve yeni yıl hediyesi olarak örmeye karar vermiş. Sağ olasın ablacım, ellerine ve emeğine sağlık…



Fotoğraflar:
Muratte, Artzel Photography

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...