RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

1 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni Bir Yıla Girerken Hediyeleşelim mi?


     Geçenlerde Fosi ve Yasemin Kale arkadaşlarımızın öncülüğünde bir hediyeleşme etkinliği yapıldı, çok güzel ve enerji veren bir organizasyon oldu.  Ben çok eğlendim eminim diğer arkadaşlar da en az benim kadar eğlenmişlerdir.

     Ben diyorum ki; böyle bol sürprizli bir hediye etkinliği yapsak hem de yılbaşın da birbirimize göndersek, emeklerimizi ve güzel dileklerimizi paylaşsak, yeniyıla güzel bir hediye ile girsek, daha da mutlu olsak nasıl olur? :D Evet ben böyle bir organizasyon yapmak istiyorum, katılmak isteyen parmak kaldırsın :D

     Herkes bir kişiye hediye gönderecek ve sadece kime göndereceğini öğrenecek ama kimden alacağını bilemeyecek yani sürpriz..

     Katılmak isteyenler isim, soyisim, adres ve telefon numaralarınızı bana mail atarsanız sevinirim – smgonen@gmail.com -

     Bu etkinliği 1 – 19 Aralık tarihleri arasında yapalım,  20 Aralık tarihinde kura ile isim eşleştirmesi yapayım hem de ben size göndereceğiniz arkadaşınızı mail yoluyla bildireyim ve 27 Aralık günü de hediyelerimizi kargoya verelim böylece kargo yılbaşı telaşından önce elimizde olur...

     Hediyeleşme etkinliğine hepinizi bekliyorum arkadaşlar, inşallah çok eğlenceli, heyecanlı ve güzel bir organizasyon olur... Sevgiyle kalın canlarım...

Fotoğraf buradan alıntıdır.

31 yorum:

  1. Ben parmak kaldırmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bu zamana kadar hiç katılmamıştım böyle etkinliğe.ilk olsun.ben katılmak istiyorum arkadaşım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. : ) Sibelcim tesadüfe bakarmısın, bende dün Yasemine söylemiştim güzel geçti bayram hediye etkinliğimiz tekrar yapalım yılbaşı için diye : )

    Vallahi güzel olur Sibelcim ben varım.

    Sevgiler, Hülya

    hulyanindunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Sizinle HER ŞEYE VARIM beeen:)Çok tatlı olur hem yılbaşı bizim evlilik yıldönümümüz; heyecanıma heyecan katmış olur bu etkinlik.
    www.yenigelindeninciler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. bende parmak kaldırdımmmm;) bende katılmak istiyorumm;)

    YanıtlaSil
  6. bende parmak kaldırıyorum.Çok iyi olur.
    bilgilerim sende var ama yinede gönderiyorum cnm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. yeniyim burada..beni de aranıza alırmısınz..:) pekmi duygusal oldu ne.:) akşam yemeği işimi halledeyim hemen parmak kaldırıp, katılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Kızlar tek kelimeyle SÜPERSİNİZZZZZ. Vallahi bu kadar heyecanlı ve güzel bir etkinlik olacağını tahmin etmemiştim, sizlerin sayesinde daha da heyecanlanıyorum, teşekkür ederim hepinize :D İlk günden kaç kişi olduk, sonuna doğru daha da artarız diye düşünüyorum, yaşasınnnnn... :D

    Bu arada mailleri göndermeyi unutmayalım, bir de blog isimlerinizi de maillerinizde yazarsanız sevinirim canlarım...

    Öpüldünüzzzzz...

    YanıtlaSil
  9. Bende varım. Bir önceki hediyeleşmede çok keyif almıştım. O yüzden çok heyecanlıyım. Hemen gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  10. evet süper olur. geçen sene katılmıştım tadı damağıma kalmıştı. çok güzel oluyor. adres bilgilerimi yolluyorum.....

    YanıtlaSil
  11. ibelciğim bend evarımmm bend evarımm canıssı kaldırdım parmağımı .cumartesi geliyosunuz demi hayırlı gecelerr canım

    YanıtlaSil
  12. Selma ve Zeynep sizleri de kaydettim güzeller...

    Neriman abla tam adres bilgilerini gönder canım, seni de aldım listeye :D Cumartesi bir işim yok şimdilik görüşürüz inş.

    YanıtlaSil
  13. Bende varım :) hemen gönderiyorum bilgilerimi:)

    YanıtlaSil
  14. ben parmağımı kaldırdım canım bak,gördün mü..çok güzel bir etkinlik olucak inşallah..

    YanıtlaSil
  15. Bende geçenlerde Fosi ve Yasemin Kale arkadaşlarımızın hediyeleşmesine katılmıştım bunada katılmak istiyorum :) Mail gönderiyorum hemen sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. bende kaldırdım diğer fosinin hediye etkinliği çok hoşuma gitti gelen hediyem bunada katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar;
    hediye almaktan çok hediye vermeyi daha çok seven biri olarak bende katılmak isterim.Ama blog um yok katılabilir miyim acaba??

    YanıtlaSil
  18. Kızlar sizleri de kaydettim...

    Aylin tabi ki katılabilirsin canım bana adresini mail atman yeterli...

    YanıtlaSil
  19. bende parmak kaldırmak istiyorum. aranızda yeniyim yeni gelin tavsiyesiyle geldim bloğunuza ve çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  20. bende katılmak istiyorummm :)

    YanıtlaSil
  21. Senemcim aldım bilgilerini canım teşekkürler...

    Gulinn sen alalım canım ne demek :D

    YanıtlaSil
  22. Bende bılgılerımı gonderdım , kabul ederseniz sevinirimmm şimdiden teşekkürlerr;)

    YanıtlaSil
  23. Ben de katılmak istiyoruuuum.Lütfen beni de dahil edin.Küçükken yapardık böyle çekilişler çok güzel ve heyecanlı olurdu o günler aklıma geldi.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Şulecim aldım kaydını, teşekkür ederim...

    Nrhnmrl ne demek tabiki katılabilirsin aldım kaydını teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  25. Ben de katılayım Sibel,heyecan olsun değil mi?

    YanıtlaSil
  26. Postunuzu yeni görüyorum.Bende hediyeleşme olayını çok seviyorum.vermiş olduğum hediye ile karşımdakini mutlu ediyorsam mutluluğum ikiye katlanır.önceki yıllarda da böyle etkinlikler olmuştu ben müsait olamadığım için katılamamıştım.Şimdi bende varım diyorum.Bilgilerimi hemen mailinize gönderiyorum.Emeğinize ve yüreğinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. aa geç kalmışım galiba :(((

    YanıtlaSil
  28. Tülin ablacım aldım kaydını canım...

    Mehtapcım hoşgeldin etkinliğime canım, aldım kaydını...

    Mor inek geç kalmadın şekerim gönder adresini olay tamamlansın... :D

    YanıtlaSil
  29. geldim geldim siparişlerin yoğunluğundan biraz çekiniyorum sibel'cim... onun için geciktim... ayyy yetişdim dimi:))

    YanıtlaSil
  30. yaa bende çok isterdm katılmayı ama zamanı geçmiş henüz çok yeniyim neyse önümüzdeki senelere inş. Bende bu heyecanı yaşamak istiyorum herkesin yeni yılı kutlu olsn şimdiden..

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...