RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

15 Aralık 2010 Çarşamba

TRT1 de Göz Nuru Programına Katılıyorum...

 

     Merhaba arkadaşlar, az önce kesinleşen haberi sizlerle paylaşmak istiyorum. Bir aksilik çıkmazsa 30 Aralık Perşembe günü TRT1'de yayınlanan Göz Nuru programına davet edildim. Şu an inanın çok heyecanlı ve mutluyum...

     Hobi ve yemek üzerine güzel, kaliteli bir program olan Göz Nuru'nun şirin sunucusu Güldem hanım geçen hafta perşembe günü  beni aramıştı ama tarihi belli değildi. O günden beri 23 Nisan çocukları gibi geziyordum :D az önce de tarihi söylediler mutluluğum daha da katlandı tabii biraz da heyecan bastı... 

     Hobilere meraklı olmam ve sizler sayesinde bugünlere geldim ve programa bile katılıcam, Allah yüzümü kara çıkarmasın... Dualarınızı esirgemeyin canlarım...

     Sevgiyle kalın...

39 yorum:

  1. aaa ne güzel bir haber:))) tebrik ederim Sibelcim, eminim çok güzel bir program olacak:))

    YanıtlaSil
  2. trt el emeğine verdiği destek ile günden güne büyüyor sankiii

    derya baykal sanırım bu sezon son bulur yurt dışından getirdiği fikirlerle

    4. heyecanımı seninle yaşacağım...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel canım inş.bizde izleriz.başarılarının devamı diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir haber.İşte olduğum için izleyemeyeceğim lakin videosunu blogunda görmek isterim.Umarım istediğin gibi geçer.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sibel abla çok sevindim harika yaaa kesin izlicem yarın seni umarım çok güzel geçer ve devamı gelir

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun çok sevindim merakla bekliyorum..sevgiler SLN

    YanıtlaSil
  7. sibel abla çok sevindim.izleyeceğim.dularım seninle

    YanıtlaSil
  8. Selam senin adına çok sevindim. muhtemelen o gün senelik izin kullanıyor olacağım. benim için iyi bir zamana denk gelmiş olacak. kartpostal arkadaşımı televizyonda görmek beni çok mutlu eder...
    şimdiden güzel bir gün geçirmeni dilerim. bol şanslar.

    YanıtlaSil
  9. lolipu teşekkür ederim canım...

    Yaseminkale 4. mutluluğu da benimle yaşıyorsan teşekkür ederim canım...

    Uğurböceği, kamile teşekkür ederim kızlar...

    Eylülün kızı inş. senin gibi izleyemeyen ve isteyenler olursa bir şekilde videosunu paylaşırım canım. Ayrıca kendi sitelerinde kısa da olsa video veriyorlar...

    xcelis teşekkür ederim canım ama yarın değil 30 Aralık ta yanlışlık olmasın.

    Beyazkkelebek, Özlemce teşekkür ederim kızlar...

    Evdebirmelek teşekkür ederim ayrıca evde olup izleyeceğini de bilmek mutlu etti beni... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. tebrikler..merakla tv başında oalcağım :)

    YanıtlaSil
  11. ayy çok sevindim canım. kesin izlenecek. ne kadar heyecanlısındır şimdi. ne güzel.

    YanıtlaSil
  12. tebrik ederim canımm dualarım seninle basarılı olacagına eminimm gözümüz tvde olacak:))

    YanıtlaSil
  13. tebrikler canım genelde evdeyim inş. denk getirip izlerim öpüyorum

    YanıtlaSil
  14. Tebrik ederim şimdiden başarılar dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Sevgili arkadaşım,sizin adınıza çok sevindim.Gerçekten güzel program Bende derya hanıma ve başka programlara birkaç çıkmıştım. kutlarım sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir haber bu. Tebrik ederim. Göznurunu bende beğemnerek takip ediyorum. Senin yayınını da merakla bekliyorum.
    Tekrar tebrikler

    YanıtlaSil
  17. canım bu çok güzel bir haber.senin adına çok mutlu oldum.inanıyorum ki çok güzel bir proğram olacak.kolaylıklar başarılar dilerim canım.dualarım seninle..
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Amanin Sibel ablam doğrumu duydum, şahane bi haber bu. İzleyemeyenler için burda yayınlarsın dimi ksımetse;) tebriklerrr

    YanıtlaSil
  19. Tebrik ederim. Güzel bir program olacağına eminim, iyi yayınlar efenim:))

    YanıtlaSil
  20. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim canlarım... Sizler izleyeceğim dedikçe bende de heyecan artıyor vallahi :D İnş. herşey güzel olur, elim ayağıma dolaşmaz.

    Güzel dilekleriniz ve yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim güzel yürekli arkadaşlarım...

    YanıtlaSil
  21. arkadaşım senin adına çokk sevindim buda başarılarının ve çalışmanın ödülü olmalı güzel bir ödül inşallah çok başarılı bir program olur tebrik eder başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  22. çok güzel bir haber bu.sizin adınıza çook sevindim.Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  23. Tebrikler Sibelcim,şimdiden kolay gelsin,30 Aralık'ta ekran başındayız sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. çok güzel bir haber,o günün keyfini çıkar,bizde inşallah izleyelim..şimdiden tebrikler..:)

    YanıtlaSil
  25. tebrikler canım..30 aralık gününü heyecanla bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  26. tebrikler:))))
    yayından 2 gün falan önce yine hatırlatma yazarsan sevinirim
    kaçırmak istemem
    başarılar

    YanıtlaSil
  27. Harika bir haber. Tebrik ederim. Daha 15 gün var neredeyse, o gün geldiğinde hatırlat lütfen tekrar. Takip ettiğim arkadaşlarımın başarılarını izlemek beni çok mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  28. Bloğunuza tesadüfen giridim ve bu başlığınızı gördüm :)
    Tebrik eder başarılarınızın devamını temenni ederim.
    Kolay gelsin.:)))
    Bu yoğunluğunuzda fırsat bulursanız minyatür bloğuma beklerim..:)

    YanıtlaSil
  29. Canım benim ne güzel bir haber bu :) çok sevindim senin adına. Heyecanını paylaşıyorum :) Harika bir program olacak eminim :)

    YanıtlaSil
  30. çok tebrik ederim.başarılı bir konuk olacağınıza çok eminim burdaki işlerinizi gördükten sonra hiç şüphem yok.merakımı bağışlayın belirli bir konu üzerine mi el işi göstereceksiniz? bana ne oluyorsa ben bile heyecanlandım :)mutlaka izleyeceğim..

    YanıtlaSil
  31. Tebrik ederim. Mutlaka izliycem. Çok heyecan verici olacak, bizlerden birini görmek. Hadi hayırlısı:)) Bol şans, reytinginiz bol olsun:)

    YanıtlaSil
  32. Arkadaşlar sizler ne kadar harika, güzel yürekli insanlarsınız, hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İnanın sizler gibi marifetli insanlardan böyle güzel yorumlar okuyunca ayrı heyecanlanıyorum iyi ki varsınız, sizleri çok seviyorum ve inş. sizleri de böyle güzel programlarda görmek istiyorum.

    Destekleriniz için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın güzel insanlar...

    YanıtlaSil
  33. BEN DE GEÇEN YIL 3 SAAT SÜREN BİR CANLI YAYINA KATILMIŞTIM CANIM.hEYECANLANACAK HİÇ BİŞEY YOK.
    KADINA DAİR DİYE KANAL A DA YAYINLANAN BİR PROGRAMDI,HOŞ BİR DENEYİMDİ.AMA BİR KEZ YETTİ.
    BAŞARILAR CANIM.

    YanıtlaSil
  34. canımm seyredecem inşaalalh ne güzel çok sevindimm canımm bizde seyirci olarak katıllaım bari

    YanıtlaSil
  35. Tülin abla 3 saat de çokmuş yaw allahtan bu kısa... Bunlar da bizlere çocullarımıza hatıra kaır hiç olmazsa :D

    Neriman abla teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  36. ay çok heyecanlı 30 aralık saat kaçta..

    YanıtlaSil
  37. Anekzura 30 Aralık ta saat 13.30 da TRET1 de öptüm...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...