RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

29 Aralık 2010 Çarşamba

Hediyeleşme Etkinliği Hakkında...

     Arkadaşlar etkinliğimize katılan arkadaşları daha açıklayamadım kusura bakmayın. Bildiğiniz gibi günler bayağı yoğun geçiyor, ayrıca son günlerde de nete sık giremiyorum...Ben ancak yılbaşında rahata kavuşurum :D

     Hediyelerimizi göndermeye başladık hatta bazı arkadaşımızın eline geçti bile... Bazı sebeplerden gönderemeyen arkadaşlarımız var, olabilir zaten bu etkinliğin amacı, hediyelerin yılbaşından önce elimize geçmesi...

     Arkadaşlar ben bu etkinlik hakkındaki yazılarımda belirtmemiştim ama bir konu daha var. Gönderdiğimiz hediyelerin kargo parasını alıcı değil de gönderenin ödemesi daha doğru olur...Hediye yani adı üstünde üzerine bir de para verirsek o ürünü satın almış gibi oluruz, hediye gibi olmaz. Lütfen bu detayı da dikkate alalım, bu konu hakkında bir yazım vardı (burada) onun için hassasım... 

     Hepinize katıldığınız ve bu güzel heyecana ortak olduğunuz için teşekkür ediyorum ve kocaman kocaman sevgiler gönderiyorum...

16 yorum:

  1. ben bugün kargo yapacağım yoğunlukdan dolayı bir türlü karar veremedim:((

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sibel hanım , böyle bir etkinlik hazırladığınız için ve güzel dostlukların başlamasına vesile olduğunuz için çok teşekkür ediyorum :) benim hediyem bugün yola çıktı biraz gecikmeli oldu malesef :(

    Amaa benim hediyem geldi :) gerçekten inanılmaz derece de çok beğendim ve mutlu oldum duygularımı okumak ,hediyelerimi görmek isterseniz http://suleileegelitatlar.blogspot.com/2010/12/sevgili-blog-arkadasm-aylinden-ylbas.html ,Aylinim tekrar teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru Sibelcim, benimde bikez başıma geldi. Hediye gibi olmuyo ozaman. Teşekkürler bu güzel etkinlik için. Sevgiler, Hülya

    YanıtlaSil
  4. gönderdim bile bakalım ne zaman ulaşacak adresine..katılan herkes o şekilde düşünmüştür zaten bence :) herkesin hediyelerini merakla bekliyorum :) güzel bir etkinlik oldu,tebrikler..

    YanıtlaSil
  5. canımcığım bende ödemesini yapıp kargoyla gönderdim senin dediğin gibi hem sürpriz olacak hemde kargo ücreti olacak bana yakışıksız gibi geldi gönderdim neyse daha benimki gelmedi :(

    YanıtlaSil
  6. Ahhh çok heyecanlı zamanlar bunlar, geldi-gelmedi diye birbirimizin blogunu geliyoruz o da çok güzel.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. sibelcim ben hediyemi gönderdim ve eline ulaştı. ama bana hala hediyem gelmedi dört gözle merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. sibelcim ince düşüncen için sana özel teşekkür.blogun harika.izleyicin oldum.bloguma beklerim.sewgiler

    YanıtlaSil
  9. Pazartesi günü verdim kargoya. Ama yazık ki bana çıkan arkadaşın sitesi 2 gündür çalışmıyor :( O yüzden bilemiyorum vardı mı varmadı mı. Umarım sorunsuz ulaşmıştır eline. Ben de heyecanla bekliyorum ama zaten işin keyifli kısmı bu bekleme heyecanı değil mi? Bu güzel etkinlik için çok teşekkürler Sibel. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Kararlaştırıldığı gibi 27 sinde hediyemi kargoya verdim canım.
    Ertesi gün gönderdiklerim bile yerine ulaşmış ama arkadaşımdan ses seda yokk.Gidip gelip bakıyorum bloğuna :)
    Benim ki ise henüz bana ulaşmadı.Vardır bir sebebi deyip bekliyorum.
    Sevgiler,bugünün kolay ve güzel geçsin inş.

    YanıtlaSil
  11. Sibel'ciğim benım de hedıyem hala gelmedı.Ben gonderdım 4 yerde cekılıse katılmıstım.Umarım yenı yıldan once gelırler.Merakla beklıyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Çok doğru sibelciğim.ödemeli göndermek gerçekten nekazetsizlik olur.Bende gönderdim salı günü.benim de henüz elime ulaşan olmadı.hediyeden çok kimden oluşu meraklandırıyor beni de.sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Sibel Hanım Merhaba

    Ya göznuru programını izleyemediğim için çok üzgünüm.Bir o kadar heveslenmiştim içimde patladı..İnşallah güzel geçmiştir.. Umarım netten tekrarına bakma şansım olur..
    Size çok müteşşekirim..Ben hediyemi gönderdim ama daha geri dönüt alamadım.umarım ulaşmıştır.Bugün Hediyemi aldım ve çoook sevindim.Hemen etkinlik arkadaşımı (Aynur hanımı) da aradım O da çok sevindi ikimizde duygulandık.Aynur Hanıma vesilenize teşekkür ederim.
    Mutlu Yıllar!

    YanıtlaSil
  14. :D benimki geldi bende gondermistim ama ulastimi bilmiyorum,biraz uzulsemde guzel bi etkinlikti saol abla cgm.

    YanıtlaSil
  15. Ben şimdi verdiğiniz numarayıda aradım böyle bir numara kullanılmamaktadır diyor :(

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...