RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

9 Aralık 2010 Perşembe

Yenilenen Anahtarlıklar...


    Bir de anahtarlığımı yenileyeyim dedim ve kursa götürdüm, nasıl süsleyeyim diye düşünürken hocamız da ince sticker ile süslememi söyledi :D (bu gidişle herşeyi süsleyeceğim, birileri durdursun beniiii...), sade anahtarlık renklendi, hareketli hale geldi, yeni gibi oldu bayıldım... 


    Tabi hızını alamayan ben artık komşuların evini de süsleme derdine düştüm ve sevgili komşum Figen’in anahtarlığını boşalttım ve onu da sticker ile süsledim, o da sadelikten kurtuldu :D Sıra şimdi diğer komşularımın evinde :D Olsun çok hoşuma gidiyor birilerini mutlu etmek...


     Allahım bana bol bol enerji ve sağlık ver :D Sevgiyle kalın canlarım...

5 yorum:

  1. Yine harika şeyler yapmışın Sibel abla ellerine Sağlık Komşunda güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  2. Eski hallerini bilmiyorum ama bu hallerini sevdim ben :)

    Keşke eski hallerinide çekseydin.

    YanıtlaSil
  3. amin canım benim .... ellerine sağlık.... durma bence heryere renk gelsin.. canlılık gelsin!!

    YanıtlaSil
  4. Bu ne güzel bir anahtar kutusu olmuş... Safranbolu'ya doğru bir gittim geldim bakarken. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  5. xcelis teşekkür ederim güzelim...

    Hobivakti ben de ona yanıyorum canım yaaa keşke çekseydim... Acele bitireyim dedim ilk hallerini çekmeyi unuttum...

    Celebi74 teşekkür ederim güzel yürekli arkadaşım...

    tarcinmoscow komşumunki Safranbolu'dan benimki Amasra'dan, teşekkür ederim ayrıca canım...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...