RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

20 Aralık 2010 Pazartesi

Eşleştirme ve Mailler Tamam mı?



Merhaba arkadaşlar, bu heyecanlı ve güzel etkinliğimizin bir bölümünü bitirdik, şimdi en güzel ve eğlenceli kısmına  geldik. Hediyelerimizi bir hafta içinde hazırlayalım ve 27 Aralık Pazartesi günü kargoya verelim... 

Dün kura çekerek eşleştirmeleri yaptım ve maillerinize hediye göndereceğiniz arkadaşın gerekli bilgilerini ilettim. Eğer maili gelmeyen varsa bana hemen haber versin ki bir aksilik yaşanmasın... 

Katılan herkese teşekkür ediyorum ve böyle güzel etknliklerin devamını diliyorum...

14 yorum:

  1. ulaştı bana :) ama el emeği olması gerek hediyelerin?

    YanıtlaSil
  2. Benım gelmedı :((

    YanıtlaSil
  3. Pardon tmm :) maılı baska bolume atmıs gördüm teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Ben mailimi aldım Sibel ablacığım, teşekkürler emeğin için.Yalnız hediyeler el emeği olacak gibi zorunluluk yok değil mi???

    YanıtlaSil
  5. bugün arkadaşımın adresi mailime ulaştı. Hediyem hazır zaten. 27 aralıkta göndereceğimn. Şimdiden sevgilerle.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar maillere ulaştıysa sorun yok zaten şimdi heyecanın son bulmasını bekleyeceğiz :D

    Hediyelerin el emeği olması şartı yok içinizden hangi hediye geçiyorsa o olacak zaten. Önemli olan içine sevgimizi de koyup göndereceğimiz hediyeler olsun, onun zaten bir anlamı olacak... Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. banada geldi mail güzel bir etkinlik oldu çook heyecanlıyım :)

    YanıtlaSil
  8. bir önceki postada belirtmiştim.Benim mailim geldi ve 3üncü katılımım burası ...Hediyelerim bu hafta sonuna kadar hazır olacak ve doğru kargo :) Sıra bana geleceklerde ... Sabırsızlanıyorum =)

    YanıtlaSil
  9. Benimki de ulaştı teşekkürler bugün hazırlıklara başlıyorum.Kİm olduğunu bilmeden hazırlamak istemedim hediyelerimi.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sağol Sibelcim, herşey tamam! Sevgiler, hülya

    YanıtlaSil
  11. Hadi kızlar olay gelsin o zaman, sevgi dolu kalperlinizden eminim çok güzel hediyeler çıkacak.

    YanıtlaSil
  12. sibelciğim hediyemi kargoyla değilde elden gönderebilirmiyim acaba bir şey omaz demi göndersem benim kız o tarafda çalışıyo yaa ondan göndersem nasıl olur hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  13. şekerim bir aksilik yok ben eşimin kim olduğunu öğrendim :)
    allah kısmet ederse pazartesi günü kargo yola çıkar :) muck...

    YanıtlaSil
  14. eşin de biraz zor biri allah kolaylık versin şekerim :D

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...