RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

17 Aralık 2010 Cuma

Denedimbiliyorum.com ve Pantene...


     Denedimbiliyorum.com sitesi piyasaya yeni çıkan ya da çıkacak ürünleri denemek, tanıtmak ve paylaşmak amacıyla kurulmuş bir kadın platformu. Blog sahiplerine büyük firmaların ürünlerini gönderip sonucunu da herkesle paylaşmamızı istiyor, hatta ödüller bile kazandırıyor. 
 
     Denedimbiliyorum.com sitesi geçen hafta bana mail atıp adresimi istemişti ve geçen gün de Pantene Doğal Sentez ürünlerini gönderdi.  Ben de reklamlarından izlediğim kadarıyla bu ürünü merak ediyordum şimdi de kullanmaya başladım bile... 10 gün içinde  sonucunu sizlerle paylaşırım ama saçlarımın yumuşacık olduğunu  kolay şekil alabildiğini şimdiden söyleyebilirim... 

    Teşekkür ederim Denedimbiliyorum.com ve Pantene...
 
    Sevgiyle kalın canlarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...