RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

30 Aralık 2010 Perşembe

Katılanlar hakkında...


Merhaba canlarım, telaş, koşuşturma ve heyecandan dolayı etkinliğe katılan güzellerin isimlerini yazmaya fırsatım olmadı, arkadaşlar kusura bakmayın ne olur. Akşam ilk işim isimleri yazmak olacak...

Sizleri seviyorum, herşey gönlünüzce olsun.....

15 yorum:

  1. Merhabalar, yeni yılın sağlık ve mutluluk getirmesini diler yeni yılınızı tebrik ederim.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sibel ben salı günü öğlen bana çıkan arkadaşa gönderdim hediyemi.umarım almıştır.Bana henüz ulaşmadı.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllara sağlıkla ve güzelliklerle canım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. şu anda seni izliyorum heyecanına burdan ortağım :)
    sevgiler
    aaa herşey çok güzel görünüyor burdan emin ol :)

    YanıtlaSil
  5. sibelciğim Bir ara trt1i açmıştım seni görünce aaa Sibeeel demişim.
    Haberim yoktu .Sürpriz oldu.Pek güzelsin,program devam ediyor.
    Gururlandım seninle.
    devamını dilerim

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sibel Hanımcım,

    Şu an TRT 1 Göz Nuru programıın seyrediyorum. Yaptığın kutunun maalesef yapım aşamasını kaçırdım ama süslemesini yakaladım. Çok güzel oldu ellerine sağlık. İzlemeye devam edeceğim bakalım daha neler yapacaksınız.

    Bir sorum olacak, kutunun yanlarına keçemi yapıştırdın? Çok hoşuma gitti, denemek istiyorum.

    Ayrıca ekran karşısında çok hoştun. :)

    YanıtlaSil
  7. selam sibel şu an TRT de seni izliyorum...televizyonda çok hoş görünüyorsun..tebrikler canım...

    YanıtlaSil
  8. Sibel'cim, tebrik ederim. Güzel bir program oldu:)

    YanıtlaSil
  9. Sibelcim harikaydın bitene kadar izledim canım. süper görünüyordun
    mutlu yıllar sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Sibel hanımcım ben çalıştığım için izleyemedim programı eminim çok çok başarılı geçmiştir videosunu sabırsızlıkla bekliyorum.Benim gönderdiğim hediyem arkadaşıma ulaştı ama bana hediyem hala ulaşmadı,belki kargoyla ilgili bir durum olmuştur sabırsızlıktan ölücem :)))

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar, canlarım beni izlediğiniz ve desteklediğiniz için çok çok çok teşekkür ederim...

    Hobivakti bu adresten benim kutu yaparken çekilmiş videoma ulaşabilirsin, orada açıklıyorum. Sevgiler canım...

    http://www.goznuru.org/

    YanıtlaSil
  12. BENDE İZLEDİM BENDE ÇOK GÜZELDİ.KIRMIZIDA ÇOK YAKIŞMIŞTI.TÜM DİLEKLERİNİN VE PLANLARININ GERÇEK OLMASI DİLEĞİ İLE...MUTLU YILLAR !!!

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Sibel hanım hale hanıma paketi 28'inde yolladım şimdi pttden kontrol ettim kayseri kısmına geldiğinde bilgi olarak adres yetersiz yazılmış sonrası hakkında bilgim yok sizde varsa telefonu Hale hanıma ulaşıp pttden bilgi alsa bir de geri getirirler üzülürüm.Ben telefon numarasını acele ile unutmuşum hay allah ya
    Ben size barkod numarasınıda yazayım ne olur ne olmaz KP01125090693
    Şimdiden mutlu yıllar diliyorum herşey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  14. Bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum.. :)
    YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN....!

    YanıtlaSil
  15. tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...