RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

19 Aralık 2010 Pazar

Hediyeleşme Etkinliği Sona Erdi...

 
     Merhaba kızlar, şu an itibariyle hediyeleşme etkinliğimizi kapatıyorum, inşallah böyle güzel sonuçlanır da bir aksilik çıkmaz. Öncelikle katılan herkese teşekkür etmek istiyorum, sizler geldikçe yeni yıl için heyecanım daha da çoğaldı...

     Eşleştirmeyi yaptım, hediyelerinizi göndereceğiniz arkadaşların iletişim bilgilerini sizlere mail atmaya başlayacağım, bir aksilik çıkmazsa en geç yarın herkes kime göndereceğini öğrenir... 

     Arkadaşlar tekrar söylemek istiyorum; lütfen hediyelerimizi 27 Aralık pazartesi günü kargoya verelim ki hediyelerimiz yılbaşı telaşından önce elimizde olsun hem sürprizimiz de anlamını bulsun diye düşünüyorum...

     Toplam katılımcılar 31 kişi ve 2 kişi de birbirine çıktı, hadi bakalım böyle heyecanlı ve eğlenceli bir etkinlik için elimden geleni yaptım canlarım, hakkınızı helal edin...

     Yeni etkinliklerde ve güzelliklerde buluşmak dileğimle, sevgiyle kalın...

9 yorum:

  1. Bu heyecanli bekleyisi bizi yasatdgn icin saol abla ,buguzel etkinlik icin tsk ler

    YanıtlaSil
  2. bu yıl için katıldığım 3uncu etkınlık.hepsinin maillerini aldım, hediyelerimizi düşünmeye başladım kişileri inceledim.hepsi de takipte olduklarım cıktı allah'tan, zevkleri kestirdim hemen hemen ... Hayırlısı olur inşallah ... Devamını bekliyoruz.Güzel işler bunlar =)

    YanıtlaSil
  3. şekerim ben eşimin kim olduğuna dair bilgilendirme mailini aldım! güzel bir etkinlik oldu ve asıl final şimdi! yani paketlerimizi aldığımızda olacak! oy çok heyecanlı!

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize sağlık ,çok iyi oldu böyle bir etkinlik sayenizde keyifli zaman geçiyoruz.) teşekkürler , bana çıkan adayı sabırsızlıkla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  5. canım vallaha öyl yoğundumki sana yazıp katılayım bile diyemedim.yoksa bu heycanı yaşamak isterdim yine.görüşürüz..nagice

    YanıtlaSil
  6. Kamilecim ben teşekkür edeirm canım...

    Minecim ne kadar güzel işler bunlar, eminim hepsi de birbirinden güzel hediyeler olacaklardır. Sevgiler...

    Evet Nilgünüm çok heyecanlı :D

    Şulecim asıl ben teşekkür ederim katıldığınız için canım...

    Nagihan ablacım daha nice etkinliklerde görüşürüz, kendine iyi bak güzel yürekli arkadaşım...

    YanıtlaSil
  7. ilk kez katılıyorum,çok hoşuma gitti..teşekkürler..sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. evetttt;) bende eşleştirmede eşimi buldum;)ve aslında şimdi bile yollayasım var hediyemi ama biraz bekleyem bendeeee....sibel hanımmmm;) organizasyon için teşşekkürler..sevgiler;)

    YanıtlaSil
  9. Yasmin ve Hale teşekkür ederim kızlar, başka organizasyonlarda görüşürüz inş.

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...