RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

7 Aralık 2010 Salı

Ne Örmüşüm? Cevap: Verev Bere...



     Evet arkadaşlar gelelim cevabımıza, sizleri birazcık merakta bıraktım ama ben kendime VEREV BERE ördüm. Bazı arkadaşlar hemen bildiler, tebrik ediyorum onları...

     Geçen sene görümcem, yılbaşı hediyesi olarak bana çok şık bir şal örmüştü, aynı ipten buldum ve o şalın üzerine bir bere öreyim dedim. Bu verev bereyi Derya Bayka'lın programında görüştüm ve çok hoşuma gitmişti, ayrıca komşum da örmüştü... Bu bereyi örmek şimdiye kısmetmiş ama soğuklar gelmeden örüp bitirdim ya kendimi tebrik ediyorum :D

     Buradan cevap veren bütün arkadaşlara mutluluk ve sevgi gönderiyorum, güzel günlerde kullanın...

13 yorum:

  1. nasil bereye donustu anlamadimki :)

    YanıtlaSil
  2. verevine verevine pek bir şık olmuş.Renklerde çok güzel ellerinize kollarınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok harika gözüküyorsn, ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş,güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  5. Cok güzel olmus emeklerinize saglik rekler tam benlik güzel günlerde giyin sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun ve de eline emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. sağlıkla giy canım ellerine sağlık .sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sibel abla, pembede berede sana çok yakışmış ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık Sibel, çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  10. ayyy canlarım beni çok şımarttınız, teşekkür ederim hepinize :D

    Daha güzelleri sizlerin olsun şekerler...

    All so cute, bu 2 linkte nasıl yapıldığı açıklanmış canım, sevgiler...
    1-http://www.deryabaykal.com/yazi.php?p=2428
    2-http://video.katalogum.com/id1857/Derya-Baykal-Verevine-Verevine-bere-yapilisi-izle-Deryali-Gunler-verev-orulen-bere-yapimi-video-izle.html

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık sibelciğim pek bi şık olmuş

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim güzel arkadaşım...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...