RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

12 Aralık 2010 Pazar

"Sibel'in Hobi Dünyası" 1 Yaşında...


Merhaba arkadaşlar, bugün 12.12.2010 yani eşimin de desteğiyle açtığım blogum 1 yaşında, doğum günü kutluyoruz :D... Daha küçük ama sizlerin de sayesinde bugün itibariyle 364 kişilik, kocaman bir aile olduk... 

10 Marifet sitesi sayesinde kendi çapımda yaptığım hobilerimi geliştirdim ve sevgili blogcu arkadaşlarımdan gördüğüm güzel el emekleri sayesinde de blogumu açtım. Kendimi geliştirmek ve mutlu etmek için yaptığım hobilerimi sizlerle paylaştım... Sizlerden çok güzel fikirler aldım ve ben de sizlere yararlı bilgiler verdiysem ne mutlu bana.. 

Hepinize teşekkür ediyorum ve yüzünüzden gülümseme, kalbinizden huzur eksik olmasın... 

Sevgiyle kalın canlarım...


Fotoğraf buradan alıntıdır...

28 yorum:

  1. Nice nice mutlu yaşlara. Güzel paylaşımlarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. tebrikler!!!
    inşalah daha uzun yayınlar nasip olur. Yeni yıl size uğur getirir.
    Darısı bize inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Nice uzun yıllarda seni güzel işlerinle aramızda görmek dileğiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    blogunun 1.yaşını kutluyorum. Nice güzel yıllara hep beraber olsun dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. her doğum gününde burada olup güzel paylaşımlarından faydalanmak dileği ile....

    YanıtlaSil
  6. Nice güzel paylaşımlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllar dilerim bloğuna..

    YanıtlaSil
  8. tebrikler canım.nice yıllara birikte inş.
    takipteyiz

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Sibel,bende kutlarım.Hayırlı, uğurlu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. daha güzel yllara hep beraber 1. yln kutlu olsun :)

    paylaşım dolu yıllar

    YanıtlaSil
  11. nice yaşlara..
    keyifle takipteyim ;)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Burada olman çok güzelll...daha nice yıllara canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Canlarım benim, güzel yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum ve sizlerle daha da güzel yıllar diliyorum...

    Sevgiyle ve utlulukla kalın...

    YanıtlaSil
  14. canım nice yıllara olsun inş. anahtarlığında harika olmuş ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  15. nice yıllara sibel iyiki varsın ve biz seni tanıdık kısa sürede çok güzel bir başarı daim olsun inşallah sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. 1.yılınız kutlu olsun nice nice yaşlara :))
    Not:Mailimi aldınız mı?

    YanıtlaSil
  17. Nice yıllara inşallah. Bloğunuz uzun ömürlü olsun. Bizi mutlu eden şeylerinin peşini bırakmamak ve sahip çıkmak gerekiyor. Çok güzel paylaşımlarınız oldu ve ben blog açtığımda ilk izlediğim blogsunuz. Yeni paylaşımlarınızı bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  18. Örgü çantam teşekkür ederim canım...

    Gönülcüm güzel yorumun için teşekkür ederim...

    Aylin, teşekkür ederim. 9 Aralık'ta gönderdiğin mailden bahsediyorsan aldım ama yeni gönderdiysen gelmedi...

    Ada ve Deniz teşekkürler...

    Fadiş canım benim ilk izlediğin blog olmak inan çok mutlu etti ayrıca da gurur duydum teşekkür ederim, sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  19. Tebrikler, :)

    Daha nice yıllara, nice güzel paylaşımlara. :)

    YanıtlaSil
  20. hayırlı ugurlu ve güzelll yaşlara;)
    günlereeee

    YanıtlaSil
  21. Hobivakti ve Halecim hepsbirlikte bnice güzel günlere inş. canlarım...

    YanıtlaSil
  22. Seni tanıma ŞANSINI YAKALAMAMA fırsat yaratan bloğunun yeni yaşı kutlu olsun. Büyük bir ağacın dalları gibiyiz her birimiz.
    Öpüyor ve seviyorum seni..
    Hep buralarda ol..

    Not: hastalıklar, kurslar ne arayabildim, ne yazabildim ne de teşekkür edebildim doğru dürüst. Affet beni..
    Yiğit'i öp benim için

    YanıtlaSil
  23. Gülenim canım benim, çok teşekkür ederim, ben senin güzel yüreğini biliyorum ve ben de seni seviyorum ve kocaman öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
  24. Sibel'ciğim, blogunun 1. yaşı kutlu olsun. İyi ki varsın. Birlikte nice güzel paylaşımlara :)

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...