RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

26 Aralık 2010 Pazar

Heyecan Başlıyor...


      Evet arkadaşlar yarın heyecanlı günler başlıyor... Benim iki farklı heyecan var bu hafta aslında... Hem yeniyıl için yapılan etkinliğin heyecanı hem de katılacağım programın heyecanı...

     Hediyeleşme de yarı final yarın, hazırlanan hediyeler kargoya verilecek, büyük ihtimalle de salı günü elimize geçmeye başlayacak asıl o zaman final olacak, ne heyecanlı, adrenalin yüklü bir bekleyiş olacak :D Hadi hepimize kolay gelsin...

     Perşembe günü de TRT1'e, hobi programı olan Göz Nuru programına çıkacağım, inşallah bir aksilik çıkmaz, heyecan yapmam ve işlerim yolunda gider, dua edin canlarım, ihtiyacım var :D Yapacağım işlerin malzemelerini aldım, bir kısmını tamamladım ama o kadar çok şey alıcam ki yanıma nasıl götürücem bilemiyorum, herhalde büyük bir koliye koymam gerekecek :D Hadi bu seferde bana kolay gelsin:D

     Sevgiyle kalın canlarım...


Fotoğraf buradan alıntıdır...

15 yorum:

  1. Sana kolaylıklar diliyorum cnm,alnınınakıyla başaracağına inanıyorum,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Hediyeleşme çokhoşolacak o ayrı ama göz nuru işine çok sevindim. Başarılar diliyorum :) biz ekran başında sana pozitif enerjiler yollarız merak etme ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben hediyemi yarın postaya vereceğim gecikmeden dolayı şimdiden özür dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Evettt gerçekten çok heyecanlı bir bekleyiş ben kargomu verdim şimdi hediyemi bekliyorum heyooo :)) En güzel programlardan bi tanesi olucağına eminim "GÖZ NURU" nun gönülden destekçinim :))

    YanıtlaSil
  5. sibelcim ben bugün gönderiyorum.Umarım beğenir.Bloguma resmi koydum.http://anekzura.blogspot.com/2010/12/hediyelerim-bugun-yola-ckyor.html

    YanıtlaSil
  6. Göznuru programını devamlı seyretmeye çalışıyorum. Perşembe günü aşure yapacağım ama izleyeceğim inşallah. Allah yardımcınız olsun. Kolay gelsin. Peçete tekniğini gösterecekmisiniz.????????

    YanıtlaSil
  7. canım kolay gelsin işlerin perşembe izleyeceğim inş.

    YanıtlaSil
  8. Oooo tatlı telaşlara girmişsin. :)

    Perşembe günü inşallah programı kaçırmadan seyretme şansım olur.

    Sana bol şanslar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. canım benim süpersin.mutlaka seğredicem.kendine iyi bak.heycan yok...
    nagice

    YanıtlaSil
  10. başarılar allah kolaylık versin canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. ve ben bugun hediyemi kargoya verdimmmm;)
    umarım alan kişide çok mutlu olurrr...

    selmaaaaa sanada programında çoookkk çokkk başarılar diliyorummm;) sevgilerimle;)

    YanıtlaSil
  12. aaa çok sevindim sibelcim.işte olucam ama muhakkak gizli de olsa izlemeye çalışıcam.şimdiden bol şans:)
    hediye etkinliğine de katılamadığıma da öyle üzüldüm ki.kısmet değilmiş.başka sefere inşallah:)

    YanıtlaSil
  13. Akşam saatinde olursa seyretmek isterim çok.Tanımadan heyecan ve keyifle hem de.şansın açık olsun canım.kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Canım arkadaşım tebrik ederim. Ben programı izleyemedim okuldaydım ama Annem izlemiş, tebrik ediyor. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  15. Herşey için teşekkür ederim canlarım...

    Kedicim annene de benden selam söyle canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...