RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

9 Aralık 2010 Perşembe

Hediyeleşme Etkinliğinde Son Durum...



Arkadaşlar şimdilik 21 kişi olduk ve heyecanlı günlere git gide yaklaşıyoruz... Sayının bu kadarla kalmayacağını tahmin ediyorum ve daha katılmayan herkesi bu güzel, heyecanlı ve eğlenceli etkinliğe tekrar davet ediyorum. 

Ayrıca blogunda da duyuran bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum... Sevgiyle kalın...

Etkinlik hakkında detaylı bilgi için buraya bakmanızı öneririm...

8 yorum:

  1. bnde dahil olmak isterim :)

    YanıtlaSil
  2. Sibel ablam bende 22nci kisi olmaya talibim:)benide alirmisiniz araniza

    YanıtlaSil
  3. benide kaydetmiştin değilmi?Yorumda yazmıştım ama daha sonra yoğunluktan lgilenemedim.Ne zaman belli olacaktı?
    yorgunluktan ve yoğunluktan hiç bir şeyle ilglenemedim ki...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Gulincim bana iletişim bilgilerini mail atarsan sevinirim, teşekkürler...

    Kamilecim aldık bile şekerim...

    Nestug seni de kaydettim canım. 19 aralığa kadar isimler yazılacak 20 aralık ta da kura ile eşleştirme yapıcam. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. sibelcim bende katılayım.Ne yapmak gerekiyordu....

    YanıtlaSil
  6. An Ek Zu Ra, bana adın soyadın, adresin ve blog adresini mail olarak atarsan sevinirim canım,sadece bu kadar...

    YanıtlaSil
  7. şekerim ben niye yokum burda onu anlamadım :) anahtarlığından sonra hiç yayınını görmedim ben şimdi şulenin yazılarının üzerinden tıklaya tıklaya seni buldum .. alla allaaa.... geç kalmadımsa hemen benide ekle ne olur!!!!

    YanıtlaSil
  8. Nilgüncüm sen zaten hediyeleşme etkinliğinde ilk sıradasın yani isim yazdırmıştın... Bu ikinci post bu konuda... Sen zaten kayıtlısın yani...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...