RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

4 Aralık 2010 Cumartesi

Evrim Geçiren Kutu ve Bıçaklık...

    Merhaba arkadaşlar, sevdiğim bir arkadaşımın evine, Ebru'nun gitmiştim, çocuklarımız çok güzel anlaşıyorlar onun için sık sık görüşmek istediğim ve sevdiğim biridir. İkimizin oğlunun adı da Yiğit, aynı kreşe gidiyorlar ve çok da güzel oynuyorlar ayrıca eşimin de iş arkadaşı ama biz daha çok görüşüyoruz :D



     Geçen ay onlara gittiğimizde bu kutuyu ve bıçaklığını kaptığım gibi getirdim eve bir güzel boyadım, peçete tekniğini uyguladım, bıçaklığını boyutlu boya ile süsledim, kutuyu da oğlunun odasına koysun diye deniz temalı peçete ile renklendirip deniz kabukları yapıştırdım ayrıca bu kutuyu da boyutlu boya ile süsledim... İkisinin de havası değişti, evrim geçirdiler...

     Ben bu işe bayılıyorum, çevremdeki herkesin evine de el atmaya başladım, bakalım sonum ne olacak :D

     Sevgiyle kalın canlarım...

11 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım..Bıçaklık ii fikir bendede var.Yapılsa bayaa şık olucak:))

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık.pek hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  3. haklısın valla evde bir yeş kalmayınca etrafa saldırmaya başlıyor insan. Ben de geçenlerde anemdeki sade bir lambayı istedim, ellerine sağlık bu arada çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ablacım ellerine sağlık, bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık çok güzel olmuşlar.Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık tatlım harika olmuşlar :) Arkadaşın güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim kızlar, sizlere bir fikir verdiysem ne mutlu bana :D

    YanıtlaSil
  8. güzel bir fikir.bende yarın il işim bıçaklığımı boyamak olacak:))

    YanıtlaSil
  9. harikaaaaa ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık süper olmuşlar..

    YanıtlaSil
  11. Özlem kolay gelsin...

    Şulecim ve Yasmin teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...