RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

22 Aralık 2010 Çarşamba

Mum Süsleme...

     Merhaba arkadaşlar, bilirsiniz ben bu yenileme işini pek seviyorum,  sadelikten de hiç hoşlanmıyorum... Bir zamanlar peçete ile yaptığım bu mum kardeşi, sadelikten kurtarayım dedim ve aldım elime boyutlu boyamı (boncuk boya da diyoruz ayrıca) orası parlasın burası şıkırdasın diye heryerini süsledim... Gerçi resimlerde pek net çıkmamış ama aslı harika görünüyor...  



     Önceki ve sonraki halleri ile bir karşılaştırma yaparsak, yeni halini çok beğendim :D Sizlere de bu boyutlu boyayı tavsiye ederim arkadaşlar, herşeyi süsleyip hareketlendirebilirsiniz; ahşap, metal, plastik... Sevgiyle kalın...

8 yorum:

  1. evettt.. evettt,çok daha hareketli... eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. OooOooo çok güzel olmuş.

    Boncuk boyayı bende severim. Kursa gittiğim dönemde neredeyse her yaptığıma boncuk oya kullanırdım. :)

    Ellerine sağlık arkadaşım. :)

    YanıtlaSil
  3. süper..ellerine sağlık..şıkır şıkır olmuş..

    YanıtlaSil
  4. süper al beyaz mumu şıklık şıkırdak hale dönüştür çok güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Darman,

    Hobivakti teşekkür ederim,

    Teşekkür ederim Yasmin ve Cemre...

    YanıtlaSil
  6. Hey orada, sadece bazı bilgiler siteler hakkında kullandığınız makul güzel sistem gibi görünüyor arıyorum. Şu anda henüz bir duruşma koşmak koşmak gibi bir platform kendi benzer üzerine onlardan biri ayarlamak isteyen kendi sitelerin bir çift için WordPress uygulayarak değilim. Ne olursa olsun özellikle bunu ilgili tavsiye ediyorum?

    YanıtlaSil
  7. Google kullanarak blogunuza yer ve ben söylemeliyim, bu benim uzun bir süre içinde gördüler en iyi yazılmış makaleler arasında yer alıyor.

    YanıtlaSil
  8. I just added your website on my blogroll. I may come back later on to check out updates. Excellent information!

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...