RİCA ve HATIRLATMA

Paylaşmak elbette çok güzel. Ama ürün veya tasarımın sahibini hiçe sayarak kendine maletmek bence hiç hoş değil. Bu hususta daha duyarlı olmanızı, yayınlarınızda kaynağınızı belirtmenizi özellikle rica ediyor,

"5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasası" gereği eser sahibinden izin alınmadan, web sitelerine yüklenmiş olan fotoğraf ve makalelerin kopyalanması, saklanması ve kullanılması suçtur !!!


diye tekrar hatırlatmak istiyorum. Lütfen yanlış anlamayın, emeğe saygı gerek...

5 Aralık 2010 Pazar

Bilin Bakalın Ne Örüyorum?


    Merhaba arkadaşlar, biraz değişiklik olsun diye bu sefer bir bilmece ile sorayım dedim :D Bilin bakalım, ben ne örüyorum? 

Bunu örenler muhakkak bilecektir, hadi bakalım cevaplarınız bekliyorum...

    Sevgiyle kalın canlarım...

21 yorum:

  1. Çok merak ettim doğrusu ne olduğunu,bittiğinde yayınlar mısınız?Bu arada bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  2. merhaba,sanırım bere ,geçen sene aynı şekilde örülen bir bere modeli vardı,bir türlü kısmet olmamıştı yapmak,sonra da yaz gelince unutmuşum,görünce hatırladım,bu kış örmek nasip olur inşallah,kolay gelsin,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. cok dusundum, hicbirsey bulamadim :) ne ki?

    YanıtlaSil
  5. atkımı tatlım.pek anlamam gerçi

    YanıtlaSil
  6. şal diye düşünüyorum ama acaba nedir nedir

    YanıtlaSil
  7. öerhaba sibelciğim canım can dosdum o günki mevlüt proğramıma katıldığın içinn çokk teşekkür ettim canım benim yine gel yine beklerim günaydınımın dostluk kahvesinden yine içelim hayırlı akşamalarr

    YanıtlaSil
  8. Sibelcim şalmı acaba : ) ?

    YanıtlaSil
  9. örgü örmüyorum ama :) şapka mı?

    YanıtlaSil
  10. verevine bere gakiba. Derya batykalda işlenen den değilmi. BEnde işlemiştim çünkü.

    YanıtlaSil
  11. Canlarım doğru cevap verenler olmuş ama sizleri biraz bekleticem, bitince sizlerle paylaşıcam ama az müsade olur mu :D Elimden geldiğince bitirmeye çalışıyorum, herhalde yarına hazır olur, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Ne ördüğünü tahmin edemiyorum. Ben örgüden pek anlamam :)

    Ama her ne örüyorsan rengi çok hoş. :)

    YanıtlaSil
  13. hahah bana atkı örüyosun canım...he heheh çok öpüyorum seni şeker...

    YanıtlaSil
  14. bir yerde görmüştüm ama nerde .cevap ise bereydi.hatta bittikten sonra dikilmesi sorun oluyordu diye hatırlıyorum
    güzel günler

    YanıtlaSil
  15. bere aynı modelden bende kızıma örmüştüm birleştirdikten sonra uç kısımlarını değiştridim farklı bir havada çok güzel olmuştu blogumda resmi var

    YanıtlaSil

Canlarımın Güzel Düşünceleri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...